

Podcasty

Ondřej Klamt: V začátcích Rohlíku.cz byla jiná atmosféra, víc uvolněná. Tempo bylo obrovské

Petr Bernadič: Pozice obchodu v Česku není úplně slavná

Tomáš Burda: Sales Navigator je vyhledávací filtr, člověk musí být ale aktivní i na LinkedInu

Jana Bártíková: Kdo není na LinkedInu, jako by nebyl. Alespoň v B2B segmentu

Pavel Minář: Abych mohl být spolehlivý, musel jsem zapracovat na plánování. Byl jsem notorický odkladač

Martin Srníček: Není důležité rozumět každému slovu, ale nasávat vše jako houba
Články

Jak na atraktivní profil na LinkedIn a jak jej využít pro byznys?

Co jsou to brand archetypy a jak je zvolit?

Průvodce nezapomenutelným teambuildingem

Co by měla obsahovat perfektní firemní strategie?

Proč začít podnikat pomocí ready made společnosti?

Co dokáže marketing: Jaké jsou základní typy zákazníků a jak je oslovit?
Kontakt
Martin Pavlík
martin@lamael.cz