muž drží mobil v ruce a přichází mu upozornění ze sociálních sítí

LinkedIn je sociální síť, kam se lidé nechodí bavit, ale propojovat se s ostatními. Dalo by se říct, že je to profesní síť, kde můžete ukázat všechny své schopnosti a dovednosti a díky tomu navázat kontakt se zajímavými lidmi. Co založením profilu na LinkedInu získáte a jak ho vylepšit, aby sklidil co největší úspěch? To se dozvíte v tomto článku. 

Proč mít profil na LinkedIn? 

Lákavý profil na LinkedIn vám přinese jenom samé benefity. Vzhledem k tomu, že je plný odborníků ze všech možných oblastí, mnohdy se tam můžete skvěle inspirovat. Pojďme se podívat na to, co díky LinkedInu získáte. 

Zajímavé kontakty 

Tato sociální síť je plná zajímavých firem, živnostníků i zaměstnanců. Jakmile narazíte na člověka, kterého znáte nebo vás zaujal, spojíte se s ním pouhým kliknutím na tlačítko „Navázat spojení.“ Ukažte, co můžete nabídnout a jednoduše oslovte vaše potenciální klienty. LinkedIn je skvělý networkingový online prostor, kde najdete odborníky z různých oborů. 

Nové kontakty, noví klienti 

Ať už jste profík v čemkoliv, dejte to vědět ostatním. LinkedIn vám nabízí prostor, kde můžete ostatním ukázat, co ve vás je. Sdílejte s ostatními svoje myšlenky, články a úspěchy a až budou hledat někoho ve vašem oboru, určitě si na vás vzpomenou a doporučí vás dál.  

Povědomí o značce 

Pokud budete na LinkedInu aktivní a vaše příspěvky budou ostatní bavit a něco jim předávat, zapamatují si vás. A co víc, řeknou o vás svým známým. Díky tomu o vás bude vědět více lidí a budete mít více zakázek. Pokud odvedete kvalitní práci, ostatní vás doporučí dál a váš brand jenom poroste

Jak na LinkedIn profil? 

Pokud si kladete otázku, jak vytvořit profil na LinkedIn, princip je úplně stejný jako u ostatních sociálních sítích. Na webové stránce linkedin.com se zaregistrujete, vyplníte vše potřebné a je to – máte vytvořený svůj osobní profil. Pouze založený profil vám ale úspěch nepřinese. Na co se při tvorbě profilu zaměřit? 

První dojem vždycky vítězí 

Jak už to bývá i v off-line prostředí, ať chcete nebo ne, vždy si na člověka tvoříte obrázek na základě prvních třech vteřin. Svůj názor můžete během dalších setkání samozřejmě změnit, ale první dojem si vždycky vytvoříte. Na sociálních sítích to funguje podobně. Protože nemůžete člověka zhodnotit podle toho, jak na vás během schůzky působil, hodnotíte alespoň to, jak na vás působí jeho profil. Proto si dejte při tvorbě profilu záležet.  

  • Profilová fotka by určitě neměla chybět, protože bez ní působí váš profil nedůvěryhodně. 
  • Doplňte i úvodní fotku, která je na pozadí a má rozměry 646 × 220 pixelů. 
  • Nezapomeňte krátce napsat, kdo jste a čím se zabýváte
  • Doplňte veškeré své úspěchy a znalosti a vše ostatní, na co se vás LinkedIn ptá. 

Sdílejte hodnotný obsah 

LinkedIn je sociální síť, která je plná obsahu. Pokud chcete zaujmout, vytvářejte originální obsah, ve kterém ukážete svoje znalosti a schopnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o profesní sociální síť, určitě sem nepatří informace z vašeho osobního života nebo fotky z dovolené. Popřemýšlejte nad tím, co můžete nabídnout a tomu přizpůsobte příspěvky, které budete sdílet. Úspěch sklízejí novinky z oboru, rady a tipy. Nebojte se sdílet i své know-how, to vám pomůže ukázat, že jste skutečně odborník a pro ostatní uživatele to bude velmi hodnotný obsah. 

Buďte aktivní 

Každá sociální síť funguje na principu algoritmu. Obecně platí, že pokud chcete, aby vaše příspěvky měly úspěch, buďte konzistentní. Plánujte si příspěvky dopředu a sdílejte je pravidelně, aby oslovily více lidí. To není jediná věc, kterou můžete udělat pro vyšší dosah. Čím víc lidí na příspěvek zareaguje, tím více lidem se ukáže. Myslete na to a pokládejte otázky nebo tvořte posty tak, aby na ně přišla nějaká reakce.  

Není to žádná věda 

I když vám vytvoření profilu zabere nějaký čas, není to žádná věda. Nezapomeňte na to být sami sebou, protože autentičnost je to, co vás odlišuje od konkurence. Pokud s podnikáním teprve začínáte, podívejte se na náš další článek, který vám s tím pomůže

Autor

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Podobné články